Harley Davidson Road Glide και Street Glide 2024


Από τις φροντίδες του τμήματος CVO στη βασική έκδοση. Σημαντικά ανανεωμένες οι δύο τουριστικές μοτοσυκλέτες.

  • 26/1/2024

Στα πλαίσια της παρουσίασης των νέων μοντέλων της για το 2024, η Harley-Davidson παρουσίασε και τις νέες Road Glide και Street Glide 2024. Οι δύο νέες μοτοσυκλέτες θα γίνουν διαθέσιμες σε «βασική» και CVO έκδοση, με το 2024 να σηματοδοτεί και μία απλοποίηση της γκάμας, χωρίς τα μοντέλα Special.

Και τα δύο μοντέλα επωφελούνται από αναβαθμισμένο κινητήρα Milwaukee Eight 117, με αλλαγές στο σύστημα ψύξης του και ισχύ που δηλώνεται στα 105 άλογα, στις 4.600 στροφές και ροπή 18 kgm στις 3.250 στροφές (τα καλά του κυβισμού...). Αξίζει να σημειωθεί, εδώ, ότι ο ανανεωμένος αυτός κινητήρας ήταν πέρσι διαθέσιμος στις ST και CVO εκδόσεις μόνο, από τις οποίες προέρχονται και οι αναρτήσεις των νέων Street και Road Glide. Μιλάμε για τηλεσκοπικό πιρούνι 49 χιλιοστών εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμιζόμενα σε προφόρτιση. Τα φρένα αποτελούνται από setup δύο δίσκων εμπρός και ενός πίσω.

Η εμφάνιση των Road και Street Glide έλκεται απευθείας από τα CVO μοντέλα του 2023, με τα νέα εμπρόσθια fairing και τα θηριώδη φωτιστικά σώματα LED που τα κάνουν να ξεχωρίζουν από όλα τα άλλα μοντέλα. Την θέση των αναλογικών οργάνων, παίρνει μία TFT οθόνη 12,3 ιντσών, τύπου αφής, που ενσωματώνει παράλληλα και τις Infotainment δυνατότητες. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ηχοσύστημα ισχύος 200 Watt.

Οι Street και Road Glide 2024 περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά συστήματα όπως: Cornering ABS και Traction Control, σύστημα συγκράτησης οχήματος σε ανωφέρεια, 4 χαρτογραφήσεις ισχύος (Rain, Road, Sport, Custom) και ρύθμιση απόκρισης γκαζιού.

CVO Road Glide και Street Glide 2024

H CVO σειρά των μοντέλων έρχεται με αλλαγές σε κρίσιμα σημεία. Πέρα από τους ιδιαίτερους χρωματισμούς Copperhead w/ Scorched Chrome και Legendary Orange w/Chrome, χρησιμοποιούνται επίσης αναρτήσεις της Showa, με ανεστραμμένο πιρούνι 47 χιλιοστών εμπρός και Monoshock ρυθμιζόμενο πίσω, φρένα της Brembo εμπρός και πίσω, νέους τροχούς κ.ά., όπως και τον ισχυρότερο κινητήρα 121 της σειράς Milwaukee Eight, με απόδοση που φτάνει τους 115 ίππους και 19,2 kgm ροπής.