ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
ΗONDA

Δοκιμή: Honda CBR1000RR 28/12/2017

  • img

Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade.

Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade. Δώστε βάση στην λέξη “βελτίωση” καθώς το νέο CBR ΔΕΝ αποτελεί μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη από το μηδέν, αλλά μια καλό-ακονισμένη, αποτελεσματικότατη εκδοχή του προηγούμενου μοντέλου.

Η χρήση του Throttle By Wire (Ride By Wire) είναι πρωτιά για τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα της Honda (άργησε), ενώ το CBR χρησιμοποιεί και Accelerator Position Sensor (APS) που αρχικά σχεδιάστηκε για το RC213V-S.

Ο κινητήρας έχει μεταφερθεί από το προηγούμενο μοντέλο, βελτιωμένος όμως, ώστε να ανεβάζει ταχύτερα και ψηλότερα στροφές, με μια αρκετά μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης και διαφορετικό χρονισμό.

Οι Ιάπωνες αναφέρουν αύξηση ιπποδύναμης κατά 8 kW (10,7 hp) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ πλέον η μοτοσυκλέτα διαθέτει και 3 Rider Modes.

Επιτέλους, οι Ιάπωνες τοποθέτησαν μια μονάδα μέτρησης αδράνειας 5 αξόνων (IMU) στο Superbike τους, που μαζί με το νέο Ride by Wire επιτρέπει στα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα να δουλέψουν βέλτιστα ανάλογα τη θέση και την κινητική κατάσταση της μοτοσυκλέτας.

Στα βοηθήματα έχουμε επιτέλους Traction Control -που η Honda αποκαλεί HSTC (Honda Selectable Torque Control), Cornering ABS με σύστημα “Rear Lift Control” αποφυγής ανύψωσης του πίσω τροχού στο δυνατό φρενάρισμα, και Wheelie Control.

Στη νέα έγχρωμη οθόνη TFT (που ρυθμίζει αυτόματα τη φωτεινότητα της ανάλογα με το επίεπδο του φωτισμού περιβάλλοντος) τρία είναι τα display modes, Street, Circuit & Mechanic, τα οποία φροντίζουν να παράσχουν τις σωστές πληροφορίες για χρήση δρόμου, πίστας (Lap Timer, κλπ.), ή τέλος προβολή περισσότερων τεχνικών πληροφοριών (ένδειξη σχέσης κιβωτίου, θερμοκρασία ψυκτικού, κατάσταση μπαταρίας, άνοιγμα γκαζιού, κλπ).

Για να γίνουν τα πράγματα λίγο πιο πολύπλοκα, στο Display Mode “Street” ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 έτοιμα Riding Modes και 2 USER που μπορούν να έρθουν στα μέτρα του καθενός. Στο ίδιο Display Mode ο αναβάτης βλέπει στα όργανα τις ρυθμίσεις για ιπποδύναμη, Traction Control και φρένο κινητήρα.

Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 HARLEY-DAVIDSON 14/2

    First Ride: 2018 Harley-Davidson Softail Fatbob

    Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες.

  • DUCATI 28/12/2017

    Δοκιμή: Ducati Supersport S 2017

    Οι Supersport & Supersport S του 2017 είναι οι πιο οικονομικές αλλά και φιλικές "ντυμένες" μοτοσυκλέτες της Ducati, που θα τα καταφέρουν το ίδιο καλά σε καθημερινή sport χρήση, όσο και σε track days στην πίστα.

  • ΗONDA 28/12/2017

    Δοκιμή: Honda CBR1000RR

    Λιγότερο βάρος, περισσότερη δύναμη, ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό ήταν το τρίπτυχο πάνω στο οποίο δούλεψε η Honda για τη βελτίωση του νέου CBR1000RR Fireblade.