Οδηγούμε στην Ισπανία τη νέα Harley-Davidson Softail Fatbob


Νοσταλγία στη σύγχρονη εποχή. Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες. 

  • 11/6/2018

Διατηρώντας ήχο και κραδασμούς σε επιθυμητά επίπεδα ''Harley'', προσφέροντας ευκολία στην οδήγηση αλλά και sport χαρακτήρα, οι νέες Softail της Harley-Davidson για το 2018, είναι κάτι παραπάνω από νέες. Είναι το μέλλον της εταιρίας! Εμείς βρεθήκαμε στην Βαρκελώνη για να οδηγήσουμε τα νέα Softail,  ανάμεσά τους φυσικά και το νέο Fat Bob, το οποίο και σας παρουσιάζουμε.

Fat Bob,  το επιθετικό

 

Το Fat Bob, ήταν εκείνο που μας άρεσε περισσότερο και από τύχη βρεθήκαμε από τους πρώτους στη σέλα του. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή, με το φαρδύ του τιμόνι να τοποθετεί το σώμα ελαφρώς κυρτό προς τα εμπρός. Τα μαρσπιέ βρίσκονται μπροστά, αλλά δεν ενοχλούν, η αίσθηση της μοτοσυκλέτας είναι ελαφριά και παρά τα 306 ανακοινώσιμα κιλά νιώθεις ότι ζυγίζει κοντά στα 200.

Η Harley-Davidson έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο ζύγισμα. Οδηγούμε με το «κλειδί» στην τσέπη, λόγω του συστήματος keyless και ο δικύλινδρος των 107 ιντσών, λειτουργεί ομαλά από την αρχή με διαθέσιμη ροπή και ελαστικότητα για αργές ή γρήγορες βόλτες. Ο ψεκασμός έχει άριστη αίσθηση στο γύρισμα του γκριπ και το μοτέρ επιταχύνει αγόγγυστα με τελευταία σχέση στο κιβώτιο από τις 1.300 rpm.  Οι αναρτήσεις είναι άνετες και χαρακτηρίζονται από ομαλή και προοδευτική λειτουργία και σωστή απόσβεση στις ανωμαλίες. Στις στροφές, το Fat Bob δείχνει τα δόντια του αμέσως, αφήνοντας τον αναβάτη να ξύσει εύκολα στις «μπίλιες» των μαρσπιέ. Το σταθερό και προοδευτικό Fat Bob, σε αφήνει να οδηγείς σβέλτα απολαμβάνοντας την διαδρομή, όπως κάναμε και εμείς στον επαρχιακό φιδίσιο δρόμο της Βαρκελώνης

Έτοιμο για στρίψιμο

Η Harley-Davidson έβγαλε από το τμήμα R&D τις νέες Softail για το 2018, σε μία ανανέωση εκ βάθρων - την μεγαλύτερη στην ιστορία της εταιρίας. Το νέο Fat Bob ζυγίζει 9,97 kg λιγότερο από τον προκάτοχο και κινείται από το  νέο Milwaukee-Eight των 1753,42 cc ή από τον ακόμη μεγαλύτερο των 1.868 cc,  με ροπή 142,2 Nm και 152 Nm αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις είναι επίσης  νέες, με εξωτερική προφόρτιση ελατηρίου για το αμορτισέρ, και συνδυάζονται με το νέο ατσάλινο πλαίσιο, προορισμένο για ευκολία στην οδήγηση και στιβαρότητα στο στρίψιμο. Νέα επίσης είναι η εξάτμιση 2-1-2, αλλά και τα ασύμμετρα γραφικά στο ρεζερβουάρ. Ένα εντυπωσιακό LED φανάρι κοσμεί το μπροστινό τμήμα, νέα είναι η σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ τα μαρσπιέ επιτρέπουν μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές. Ματ μαύρα τελειώματα στα περιφερειακά, δύο δίσκοι στο μπροστινό φρένο, χυτοί αλουμινένιοι τροχοί και σύστημα οδήγησης χωρίς κλειδί (keyless), συνθέτουν μία πραγματικά νέα μοτοσυκλέτα. To FatBob ζυγίζει 306 κιλά πλήρες υγρών φέρει ρεζερβουάρ 13,6 λίτρων, με την κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5,6 l/100km, σύμφωνα με την Harley-Davidson.

Στροφή στο μέλλον

Το νέο Fatbob συνεχίζει την εμπορική του πορεία βάζοντας έτσι την αμερικάνικη εταιρία στην επόμενη φάση της με τους καλύτερους οιωνούς. Μία φάση στην οποία δεν χρειάζεται να είσαι έμπειρος “Harleάς” για να μπορείς να οδηγήσεις μια Harley-Davidson. Από όποιο χώρο των δύο τροχών και αν προέρχεσαι, θα βρεις γρήγορα την θέση σου πάνω στο Fat Bob, θα το ελέγξεις άνετα, θα κινηθείς μέσα στην πόλη με ευκολία, θα απολαύσεις οδήγηση. Σαν να οδηγείς μία κανονική μοτοσυκλέτα, χωρίς ιδιοτροπίες, με όλη την αίσθηση που προσφέρει μία Harley-Davidson. Άνεση και ελευθερία λοιπόν ή  “All for Freedom”, όπως λέει και το νέο μότο των Αμερικανών!

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας:  Δικύλινδρος, V2,  Milwaukee-Eight 107         (114)

Κυβισμός (cc):                   1.745     (1.862)

Ροπή (Nm/rpm):              142,2 (152)/3.500

Βάρος (kg, κενό):             296 (107) – 306 (114)

Μήκος (mm.):                   2.340