Ford: Όχι μόνο SUV - Έρχονται στην Ευρώπη μικρά και εμβληματικά μοντέλα


Η γκάμα της Ford στην Ευρώπη θα εμπλουτιστεί και με μοντέλα που θα απευθύνονται στο συναίσθημα και θα έχουν εξαιρετική σχέση τιμής/ποιότητας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: FORD, SH PROSHOTS
  • 30/4/2024

Τα SUV κυριαρχούν τόσο στις πωλήσεις όσο και στις παρουσιάσεις νέων μοντέλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, οδηγώντας σε συρρίκνωση τα μικρά οχήματα, με τη «βοήθεια» και της ηλεκτροκίνησης, η οποία ανεβάζει το κόστος κατασκευής τους, κάνοντάς τα ασύμφορα για τους κατασκευαστές.

Η Ford έριξε τους τίτλους τέλους του Fiesta προς όφελος του ηλεκτρικού Explorer, ενώ και η παραγωγή του Focus έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2025. Εντός της χρονιάς περιμένουμε την παρουσίασης του πρώτου ηλεκτρικού Puma, πουθα έχει το όνομα Gen-E, ενώ, σύμφωνα με δημοσίευμα του Autocar, στα «σκαριά» είναι και η αναβίωση του Capri, ως ηλεκτρικό crossover μέχρι το τέλος του 2025.

Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι η Ford αφιερώνεται αποκλειστικά σε οχήματα ελεύθερου χρόνου. Όταν ρωτήθηκε από το βρετανικό μέσο αν στην γκάμα της φίρμας υπάρχει χώρος για χαμηλότερα, όχι SUV μοντέλα στο μέλλον, ο γενικός διευθυντής του Ford Model e Europe, Martin Sander, ήταν λακωνικός, αλλά ξεκάθαρος: «Σίγουρα». Σε νέα ερώτηση για το αν η Ford θα συνεχίσει να εξυπηρετεί στο μέλλον πελάτες που δεν θέλουν να αποκτήσουν SUV, ο Sander απάντησε: «Νομίζω πως ναι».

«Υπάρχουν αξίες που μας έχουν κάνει επιτυχημένους τα τελευταία χρόνια, όπως η σταθερή ποιότητα και η σχέση τιμής/ποιότητας. Δεν θα ξεφύγουμε από αυτό. Αυτές είναι βασικές, θεμελιώδεις αξίες που έχει η Ford παγκοσμίως εδώ και πολλά χρόνια. Θα δείτε κάτι το διαφορετικό ποιοτικά όσον αφορά τη σχεδίαση, το εσωτερικό, την απόδοση και τον εξοπλισμό», ανέλυσε στο Autocar.

Ανέφερε το νέο Explorer ως ένα μοντέλο που κινείται «σε διαφορετικό επίπεδο από ό,τι είχατε δει από τη Ford τα τελευταία χρόνια», επισημαίνοντας ότι «αυτό αξίζει στη φίρμα. Είμαστε ένα brand τόσο πλούσιο και ισχυρό, που πρέπει να βελτιωθεί για να χτίσει μια ισχυρότερη γκάμα προϊόντων στην Ευρώπη».

Παρόλα αυτά ξεκαθάρισε ότι η Ford «δεν έχει αποφασίσει ακόμα για τα μελλοντικά προϊόντα που θα προσφέρει μετά τα δύο μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB», αναφερόμενος στη σχετική συνεργασία που υπάρχει με τον Όμιλο Volkswagen. Οι Βρετανοί, στο δημοσίευμα, εκτός από το Explorer, αναφέρουν ότι και το νέο crossover «Capri» θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική των Γερμανών.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, η Ford θα μπορούσε να αποκτήσει πρόσβαση στη νέα πλατφόρμα MEB Entry της VW, στην οποία θα βασίζονται τα Volkswagen ID.2, το Skoda Epiq αλλά και το Cupra Raval, ώστε να κατασκευάσει το δικό της compact αστικό EV, στις προδιαγραφές του Fiesta.

Όμως, πρόσφατα η Ford γνωστοποίησε ότι έχει τη δική της μικρή ομάδα που ασχολείται με το project ενός εισαγωγικού EV με κόστος κάτω από 25.000 €, με επικεφαλής τον Alan Clarke, ο οποίος ασχολήθηκε με τη μηχανολογική εξέλιξη του Tesla Model Y. Το project άρχισε πριν από περίπου 2 χρόνια από τη στιγμή που η ζήτηση για ακριβά premium EV ήταν περιορισμένη.

Όταν ρωτήθηκε από τους Βρετανούς αν το εισαγωγικό ηλεκτρικό μοντέλο θα προστεθεί σύντομα στην ευρωπαϊκή γκάμα της Ford, ο Sander επεσήμανε: «Αναζητούμε τις ευκαιρίες για να φέρουμε μελλοντικά παγκόσμια προϊόντα της Ford στην Ευρώπη, αλλά η βασική αρχή μιας μελλοντικής σειράς για την Ευρώπη θα περιλαμβάνει εμβληματικά μοντέλα που απευθύνονται στο συναίσθημα. Δεν θα επιστρέψουμε σε μία μάχη παραγωγής, για να πετύχουμε συγκεκριμένους αριθμούς στα εργοστάσια ή να έχουμε παρουσία σε κατηγορίες οχημάτων στις οποίες υπάρχουν άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες».

Πηγή: Autocar

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ford Focus 1.0T MHEV 125PS Powershift - Δοκιμάζουμε το οδηγοκεντρικό μικρομεσαίο

Η Ford Mustang γίνεται 60 ετών και το γιορτάζει με νέες, εντυπωσιακές εκδόσεις (photos)

H Ford παρουσίασε το πιο «καυτό» Focus που έχει κατασκευαστεί ποτέ (photos)