Η Xpeng επεκτείνει τη γκάμα της - Το G7 αποκτά υβριδική έκδοση


Η μονάδα ισχύος συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 L που λειτουργεί ως range extender, με μέγιστη ισχύ 148 ίππων, και έναν ηλεκτροκινητήρα 292 ίππων.

  • ΦΩΤ.: XPENG WEIBO
  • 15/9/2025

Η Xpeng συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων με την άφιξη του νέου G7 EREV, ενός SUV που προς το παρόν πωλείται μόνο στην Κίνα.

Το εν λόγω μοντέλο διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του αμιγώς ηλεκτρικού G7, συμπεριλαμβανομένου του χαρακτηριστικού μπροστινού μέρους «Robot Face» που αποτελεί ήδη σήμα κατατεθέν της μάρκας.

Όσον αφορά τις διαστάσεις, το νέο G7 EREV έχει μήκος 4.918 mm, πλάτος 1.925 mm και ύψος 1.655 mm, με μεταξόνιο 2.890 mm, οπότε θα εντασσόταν στην κατηγορία του νέου Tesla Model Y L, αν και με διαφορετική θέση λόγω της μηχανικής του.

Η μονάδα ισχύος συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 L που λειτουργεί ως range extender, με μέγιστη ισχύ 148 ίππων, και έναν ηλεκτροκινητήρα 292 ίππων. Το ηλεκτρικό σύστημα υποστηρίζεται από μια μπαταρία 55,8 kWh που του χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 325 km, ενώ χάρη στην παρουσία του βενζινοκινητήρα, η μικτή αυτονομία θα είναι πολύ μεγαλύτερη.

Οι επίσημες τιμές του G7 EREV δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά λαμβάνοντας ως αναφορά το 100% ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο κυμαίνεται μεταξύ 195.800 και 225.800 γιουάν (περίπου 25.200 έως 29.100 ευρώ με την τρέχουσα ισοτιμία), αναμένεται ότι το EREV θα κυμανθεί σε παρόμοιο ή ελαφρώς χαμηλότερο εύρος τιμών.

Παράλληλα έγινε γνωστό ότι η Xpeng ξεκινά μέσα στον επόμενο μήνα την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Η κινεζική εταιρεία αποφάσισε να μην επενδύσει για τη δημιουργία μιας νέας γραμμής παραγωγής αλλά να συνεργαστεί με την Magna Steyr στην Αυστρία. Πρόκειται για μια εταιρεία που αναλαμβάνει την επί παραγγελία την κατασκευή αυτοκινήτων ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με μεγάλα brands αυτοκινήτου όπως την Mercedes-Benz και την BMW.

Με την παραγωγή των οχημάτων της επί ευρωπαϊκού εδάφους η Xpeng θα μπορέσει να αποφύγει τους δασμούς που έχουν επιβληθεί για τα «made in China» ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να εισέλθει πιο γρήγορα στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Έρευνα: Τα ηλεκτρικά είναι πιο φθηνά κι από τα υβριδικά - Το κόστος ανά 100 km (πίνακας)

Πωλείται η «ελληνική» Buick Riviera GS του 1967 του Δημήτρη Παπαμιχαήλ (τιμή)

Μazda: Ετοιμάζει εξάχρονο κινητήρα βενζίνης με μηδενικές εκπομπές CO2 - Πώς τα κατάφερε