EICMA 2023 - Honda CBR600RR 2024


Τα τετρακύλινδα supersport ανασταίνονται ένα-ένα! Η Honda επαναφέρει στο προσκήνιο, το CBR600RR, όχι μόνο για χρήση πίστας, αλλά και δρόμου! 

  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΙΣΤΙΛΟΓΛΟΥ
  • 10/11/2023

Πόσο σας έλειψαν οι 4κύλινδρες 600άρες supersport; Η κατηγορία που ανήχθη σε «φετίχ» μετά την ουσιαστική εξάλειψη της, τελικά δεν έχει πει την τελευταία της λέξη. Η Honda επανέφερε κανονικά στην κυκλοφορία, το CBR600RR για το 2024, ανταποκρινόμενη στην αναγέννηση της κατηγορίας, αλλά και του πόθου των αναβατών για αυτή, τα τελευταία χρόνια.

Ίσως το πιο ευχάριστο νέο για το CBR600RR 2024, είναι ότι το μοντέλο δεν προορίζεται αποκλειστικά για χρήση πίστας, αλλά κατάφερε να εξασφαλίσει την συμμόρφωση με το Euro5, άρα και την άδεια να κυκλοφορεί στον δημόσιο δρόμο! Το μοντέλο έρχεται με μπόλικες αλλαγές, που το κάνουν το πιο εξελιγμένο CBR600RR όλων των εποχών.

Το μοντέλο αφήνει το «σπαρτιατικό» παρελθόν πίσω του, αποκτώντας μονάδα IMU 6 αξόνων δανεισμένη από το CBR 1000 RR-R Fireblade, Cornering ABS, αλλά και ρυθμίσεις στην απόδοση κινητήρα, στο φρένο κινητήρα, στο Traction αλλά και στο Wheelie Control. Ο κινητήρας αποδίδει 121 ίππους στις 14.250 στροφές, ενώ η ροπή του αγγίζει τα 6,4 kgm, στις 11.500 στροφές. Στα συστήματα εισαγωγής, εξαγωγής αλλά και καύσης του κινητήρα έχουν γίνει τεράστιες αλλαγές, για την επίτευξη των προδιαγραφών ρύπων, ενώ πλέον το γκάζι είναι πλήρως ηλεκτρονικό, υπάρχουν αλλαγές στον χρονισμό βαλβίδων, αλλά και ένας συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης. Στον βασικό εξοπλισμό θα υπάρχει και Quickshifter.

Το πλαίσιο του μοντέλου είναι αλουμινένιο, τύπου διπλής δοκού, με το βάρος της μοτοσυκλέτας να ανακοινώνεται στα 193 κιλά, πλήρης υγρών. Το πιρούνι είναι USD 41 χιλιοστών, πλήρως ρυθμιζόμενο από την Showa, ενώ το αμορτισέρ χρησιμοποιεί την διάταξη Unit Pro-Link και είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο, της Showa. Παράλληλα, υπάρχει και ηλεκτρονικό αμορτισέρ τιμονιού, το γνωστό από το παρελθόν HESD, στο εμπρός μέρος.

Η νέα CBR600RR επωφελείται επίσης από τις εξελίξεις στην αεροδυναμική, με τον «χαμηλότερο συντελεσή αντίστασης στην κατηγορία» στο 0,555, με τον αναβάτη στην θέση του, αλλά και πτερύγια για αύξηση της σταθερότητας στις στροφές και στην επιτάχυνση.

Για την μοτοσυκλέτα προβλέπεται επίσης, αγωνιστικό κιτ από το HRC, το οποίο προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στην πίστα και περλαμβάνει νέα ECU, πλεξούδα, νέα φλάτζα κεφαλής, νέα εξάτμιση, νέες αναρτήσεις και φρένα, μεταξύ άλλων.